Најавете се преку Facebook/ Google
Немате корисничка сметка? Регистрирајте се сега!

Најчесто поставувани прашања

  • Веќе платив за конкретната услуга директно на веб-страницата на Партнерот, а потоа ја најдов Вашата веб-страница за Cashback. Може ли да добијам поврат на готовина за таа резервација/купување?
    • За жал, нема да можете да добиете поврат на готовина за оваа резервација/купување. Резервации/купувања треба да се направат само со користење на релевантниот линк што се наоѓа на https://dinerscashback.mk. Не можеме да продолжиме со Вашето барање за враќање на готовина ако резервацијата/купувањето не е направено преку овој специфичен линк. Ова е понуда која е во тек на веб-страницата https://dinerscashback.mk. Следниот пат кога ќе резервирате/купите услуга, Ве молиме користете го овој линк за да се квалификувате за Cashback.

  • Дали цените споменати на веб-страниците на Партнерот и https://dinerscashback.mk се исти?
    • Да, цените се исти. Дополнително, при резервирање/купување преку https://dinerscashback.mk ќе се квалификувате за враќање на готовина, за да се кредитира на Вашата Diners Club картичка.

  • Може ли да регистрирам картичка на друг платежен систем наместо Diners Club?
    • Не, оваа платформа е создадена само за сопствениците на картички на Diners Club. Не можете да регистрирате картичка на друг платежен систем за да добиете поврат на готовина.

  • Може ли да го добијам мојот Cashback ако не ги наведам деталите за мојата картичка во мојот профил?
    • Не, не можете. Вашиот Cashback ќе се кредитира само на картичката што е наведена во Вашиот профил.

  • Може ли да добијам поврат на готовина ако направив резервација/купување директно на веб-страницата на Партнерот?
    • Не. Повратот на готовина може да се плати само за резервации/купувања направени преку линкот https://dinerscashback.mk.

  • Може ли да ја направам мојата резервација/купување за да добијам поврат на готовина без претходна регистрација на платформата?
    • Не. Повратот на готовина може да се плати само за резервации/купувања направени по регистрацијата на Платформата.

  • Колку време ќе биде потребно за да го добијам мојот Cashback?
    • Сashback ќе се уплати на Вашата Diners Club картичка спомената за време на процесот на регистрација во одредена временска рамка наведена во Условите и правилата на давателот на услуги.

  • Колку резервации/купувања можам да регистрирам за да го добијам мојот поврат на готовина?
    • Нема ограничување. Сè додека ги следите правилата и Условите за користење, можете да регистрирате онолку резервации/купувања колку што сакате, под услов резервациите/купувањата да се направат преку следниов линк: https://dinerscashback.mk.

  • Со кого треба да контактирам ако сакам да ја сменам или откажам мојата резервација/купување?
    • Треба да управувате со Вашата резервација/купување користејќи ги алатките обезбедени директно од партнерот за сите партнери наместо Expedia Hotels. Доколку има потреба од промена или откажување на Вашата резервација за Expedia Hotels, Ве молиме контактирајте го тимот за поддршка на Dinerscashback.mk.

  • Кој ќе наплати од мојата картичка во случај на резервација/купување преку линкот на https://dinerscashback.mk?
    • Партнерот врши директна наплата од Вашата картичка. Ако сте резервирале преку Booking.com - хотелот или Booking.com ќе повлечат готовина од Вашата картичката во зависност од цената што сте ја одбрале. Ако сте направиле резервација во Expedia Hotels – Expedia ќе повлече готовина од Вашата картичка. Smartline Sagl ниту наплаќа од Вашата картичка, ниту ги собира и чува податоците од картичката што се користи за плаќање на веб-страницата на партнерот.

  • Ако ја заборавив лозинката, што да правам?
    • Ве молиме кликнете на копчето „Најави се“, потоа изберете ја опцијата „Ја заборавивте лозинката?“. Внесете ја адресата на е-пошта што ја користевте за да го креирате Вашиот акаунт на Hello Cashback (проверете дали Вашите податоци се точни). Проверете го Вашето поштенско сандаче бидејќи ќе Ви испратиме линк за ресетирање на лозинката.

  • Може ли да ги променам моите детали за најавување?
    • Деталите за најавување не можат да се променат. Ве молиме контактирајте го нашиот тим за поддршка на клиентите ако сте ги заборавиле Вашите детали за најавување.

  • Како можам да го сменам мојот телефонски број регистриран на платформата?
    • Можете да го промените вашиот телефонски број само со пишување на нашата поддршка за корисници. Ве молиме наведете го стариот и новиот телефонски број и ние ќе ги ажурираме во вашиот профил.

  • Веќе платив за моето купување/ја финализирав избраната услуга. Зошто сè уште не го добив мојот поврат на готовина?
    • Повратот на готовина се плаќа во одредена временска рамка наведена во Правилата и условите на давателот на услуги.

  • Што се случува ако го згрешив бројот на мојата картичка при мојата регистрација на платформата или ако сакам да го сменам?
    • Вие сте целосно одговорни за податоците дадени за време на процесот на регистрација. Во случај на неточни внесени податоци, треба повторно да го внесете точниот број на картичката во Вашиот профил на www.dinerscashback.mk, ако сте го внеле погрешниот број на картичката на Diners Club и не сте го коригирале во страницата.

  • Каде можам да ја видам историјата на моите Cashbacks?
    • Ве молиме најавете се на Вашиот личен акаунт на https://dinerscashback.mk и посетете ја страницата „Историја на моите Cashbacks“. Таму, можете да ја следите историјата и да го проверите статусот на враќањето на готовина.

  • Каде можам да ја видам историјата на моите исплати?
    • Ве молиме најавете се на Вашиот личен акаунт на https://dinerscashback.mk и посетете ја страницата „Мои исплати“. Таму, можете да ја следите историјата и да го проверите статусот на враќањето на готовина.

  • Направив резервација/купување користејќи го линкот https://dinerscashback.mk и платив за мојата резервација/купување, но не можев да ја користам услугата или морав да го откажам моето купување. Дали сепак ќе можам да добијам Cashback за оваа резервација/купување?
    • За жал не. Cashback се плаќа само за успешно завршени резервации/купувања.

  • Дали морам да ги внесувам деталите за мојата Diners Club картичка секогаш кога ќе направам купување/резервација на www.dinerscashback.mk?
    • Не, нема потреба. Доволно е само еднаш.

  • Како да побарате исплата?
    • 1. Најавете се на Вашиот личен акаунт;

      2. Кликнете на Мени во горниот десен агол на страницата;

      3. Изберете „Исплата“;

      4. На страницата „Исплата“, внесете ги деталите за Вашата картичка (или зачувајте ја картичката за дополнителна референца) и тековната лозинка на Вашиот личен акаунт.

      5. Поднесете го формуларот за исплата.

      Вашето враќање на готовина ќе се кредитира на Вашата картичка во рок од 5 работни дена откако ќе се побара исплатата.

  • Кои се ограничувањата за повлекување на готовина?
    • Минималниот износ за повлекување Cashback е 5 евра. Не постои максимален износ за повлекување Cashback.

  • Зошто не можам да го повлечам Cashback на картичката?
    • Бидејќи не сте го достигнале минималниот износ за повлекување Cashback од 5 ЕУР.

      Внесовте погрешни податоци за кредитната картичка.

      Вашата кредитна картичка е истечена.

  • Кога се обидувам да подигнам Cashback, ми бараат лозинка, која ја немам. Каде можам да ја добијам?
    • Треба да се одјавите од Вашиот личен акаунт и да го користите формуларот за враќање на лозинката, а потоа да поминете низ процедурата за враќање на лозинката. Конечно ќе добиете лозинка за Вашиот личен акаунт и за барањата за повлекување готовина.