Pyetjet më të shpeshta
- Tashmë pagova për shërbim konkret direkt në faqen e interneti të Partnerit, dhe pastaj e gjete faqen tuaj të internetit për Cashback. A mund të fitoj rimbursim të parave të gatshme për atë rezervim/blerje?
-
Për fat të keq, nuk do të mund të fitoni rimbursim të parave të gatshme për këtë rezervim/blerje. Rezervimet/blerjet duhet të bëhen vetëm me përdorimin e linkut relevant që gjendet në https://dinerscashback.mk. Nuk mund të vazhdojmë me kërkesën tuaj për rimbursim të parave të gatshme nëse rezervimi/blerja nuk është e bërë nëpërmjet këtij linku specifik. Kjo është ofertë që është në vijim të faqes së internetit https://dinerscashback.mk. Herës tjetër kur do të rezervoni/blini shërbim, ju lutemi përdorni këtë link që të kualifikoheni për Cashback.
-
- A janë të njëjta çmimet e cekura në faqet e internetit të Partnerit dhe në faqen https://dinerscashback.mk?
-
Po, çmimet janë të njëjta. Në mënyrë plotësuese, gjatë rezervimit/blerjes nëpërmjet https://dinerscashback.mk do të kualifikoheni për rimbursim të parave të gatshme, që të kreditohet në kartën tuaj Diners Club.
-
- A mund të regjistroj kartë në sistem tjetër pagesash në vend të Diners Club?
-
Jo, kjo platformë është e krijuar vetëm për pronarët e kartave të Diners Club. Nuk mund të regjistroni kartë në sistem tjetër pagesash që të fitoni rimbursim të parave të gatshme.
-
- A mund ta fitoj Cashback-un tim nëse nuk i cek detajet për kartën time në profilin tim?
-
Jo, nuk mundet. Cashback-u juaj do të kreditohet vetëm në kartën që është e përmendur në profilin tuaj.
-
- A mund të fitoj rimbursim të parave të gatshme nëse bëra rezervim/blerje direkt në faqen e internetit të Partnerit?
-
Jo. Rimbursimi i parave të gatshme mund të paguhet vetëm për rezervime/blerje të kryera nëpërmjet linkut https://dinerscashback.mk.
-
- A mund ta bëj rezervimin/blerjen time që të fitoj rimbursim të parave të gatshme pa regjistrim paraprak në platformë?
-
Jo. Rimbursimi i parave të gatshme mund të paguhet vetëm për rezervime/blerje të kryera pas regjistrimit të Platformës.
-
- Sa kohë do të jetë e nevojshme që ta fitoj Cashback-un tim?
-
Сashback do të paguhet në kartën tuaj Diners Club të përmendur gjatë kohës së procesit të regjistrimit në kornizë të caktuar kohore të përmendur në Kushtet dhe rregullat e ofruesit të shërbimeve.
-
- Sa rezervime/blerje mund të regjistroj që ta fitoj rimbursimin tim të parave të gatshme?
-
Nuk ka kufizim. Derisa i ndiqni rregullat dhe Kushtet e përdorimit, mund të regjistroni aq regjistrime/blerje sa të doni, nën kushtin që rezervimet/blerjet të kryhen nëpërmjet këtij linku: https://dinerscashback.mk.
-
- Me kë duhet të kontaktoj nëse dëshiroj që ta ndryshoj ose anuloj rezervimin/blerjen time?
-
Duhet të menaxhoni me rezervimin/blerjen tuaj duke i përdorur veglat e siguruara direkt nga partneri për të gjithë partnerët në vend të Expedia Hotels. Nëse ka nevojë për ndryshim ose anulim të rezervimit tuaj për Expedia Hotels, ju lutemi që të kontaktoni ekipin për mbështetje të Dinerscashback.mk.
-
- Kush do të paguajë nga karta ima në rast të rezervimit/blerjes nëpërmjet linku të https://dinerscashback.mk?
-
Partneri kryen pagesë të drejtpërdrejtë nga karta juaj. Nëse keni rezervuar nëpërmjet Booking.com – hoteli ose Booking.com do të tërheqin para të gatshme nga karta juaj në varësi të çmimit që e keni përzgjedhur. Nëse keni kryer rezervim në Expedia Hotels – Expedia do të tërheqë para të gatshme nga karta juaj. Smartline Sagl edhe nuk paguan nga karta juaj edhe nuk i mbledh dhe nuk i ruan të dhënat nga karta që përdoret për pagesë në faqen e internetit të partnerit.
-
- Nëse e harrova fjalëkalimin, çfarë duhet të bëj?
-
Ju lutemi klikoni në butonin “Hyr” më pas zgjidhni opsionin „E harruat fjalëkalimin?“. vendosni adresën e-mail që e përdorët për të krijuar llogarinë tuaj në Hello Cashback (kontrolloni nëse të dhënat tuaja janë të sakta). Kontrolloni postën tuaj elektronike sepse do t’ju dërgojmë link për resetimin e fjalëkalimit.
-
- A mund t’i ndryshoj detajet e mia për hyrje?
-
Detajet për hyrje nuk mund të ndryshohen. Ju lutemi kontaktoni ekipin tonë për mbështetje të klientëve nëse i keni harruar detajet tuaja për hyrje.
-
- Si mund ta ndryshoj numrin tim të telefonit të regjistruar në Platformë?
-
Mund ta ndryshoni numrin tuaj të telefonit duke i shkruar vetëm mbështetjes për klientët tanë. Ju lutemi tregoni numrin tuaj të vjetër dhe të ri të telefonit dhe ne do ta përditësojmë atë në profilin tuaj.
-
- Tashmë pagova për blerjen time / e finalizova shërbimin e përzgjedhur. Pse ende nuk e kam fituar rimbursimin tim të parave të gatshme?
-
Rimbursimi i parave të gatshme paguhet në kornizë të caktuar kohore të cekur në Rregullat dhe kushtet e ofruesit të shërbimeve.
-
- Çfarë ndodh nëse e gabova numrin tim të kartës gjatë regjistrimit tim të platformës ose nëse dëshiroj ta ndryshoj?
-
Ju jeni plotësisht përgjegjës për të dhënat e dhëna gjatë kohës së procesit të regjistrimit. Në rast të vendosjes së të dhënave të gabuara duhet ta vendosni përsëri numrin e saktë të kartës në profilin tuaj të www.dinerscashback.mk, nëse e keni vendosur numrin e gabuar të kartës Diners Club dhe nuk e keni korrigjuar në faqe.
-
- Ku mund ta shikoj historinë e Cashback-ve të mia?
-
Ju lutemi të hyni në llogarinë tuaj personale në https://dinerscashback.mk dhe vizitoni faqen „Historia e Cashback-ve të mia“. Atje mund të ndiqni historinë dhe ta kontrolloni statusin e kthimit të parave të gatshme.
-
- Ku mund ta shoh historinë e rimbursimeve të mia?
-
Ju lutemi të hyni në llogarinë tuaj personale në https://dinerscashback.mk dhe vizitoni faqen “Rimbursimet e mia“. Atje mund ta ndiqni historinë dhe ta kontrolloni statusin e rimbursimeve të parave të gatshme.
-
- Bëra rezervim/blerje duke e përdorur linkun https://dinerscashback.mk dhe pagova për rezervimin/blerjen time, por nuk munda ta përdor shërbimin ose do të duhej ta anuloja blerjen time. A mund të fitoj përsëri Cashback për këtë rezervim/blerje?
-
Për fat të keq jo. Cashback paguhet vetëm për rezervime/blerje të përfunduara në mënyrë të suksesshme.
-
- A duhet t’i vendos detajet për kartën time Diners Club gjithmonë kur do të bëj blerje/rezervime në www.dinerscashback.mk?
-
Jo, nuk ka nevojë. Mjafton vetëm një herë.
-
- Si të kërkoni rimbursim?
-
1. Hyni në llogarinë tuaj personale;
2. Klikoni në Menu në këndin e sipërm të djathtë të faqes;
3. Zgjidhni „Rimbursim“;
4. Në faqen „Rimbursim“, vendosni detajet e kartës tuaj (ose ruani kartën për referencë plotësuese) dhe fjalëkalimin aktual të llogarisë suaj personale.
5. Dërgoni formularin për rimbursim.
Rimbursimi juaj iu parave të gatshme do të kreditohet në kartën tuaj në afat prej 5 ditësh pune pasi të kërkohet pagesa.
-
- Cilat janë kufizimet për tërheqjen e parave të gatshme?
-
Shuma minimale për tërheqje Cashback është 5 euro. Nuk ekziston shumë maksimale për tërheqje Cashback.
-
- Pse nuk mund të tërheq Cashback në kartë?
-
Sepse nuk e keni arritur shumën minimale për tërheqje Cashback prej 5 EUR.
Vendosët të dhëna të gabuara për kartën e kreditit.
Karta juaj e kreditit është e skaduar.
-
- Kur mundohem që të tërheq Cashback, më kërkojnë fjalëkalim, që nuk e kam. Ku mund ta fitoj atë?
-
Duhet të dilni nga llogaria juaj personale dhe ta përdorni formularin për kthim të fjalëkalimit, dhe më pas të kaloni në procedurën për kthim të fjalëkalimit. Përfundimisht do të fitoni fjalëkalim për llogarinë tuaj personale dhe për kërkesat për tërheqje të parave të gatshme.
-